Avon naturals face radiance rose- maska i krema za lice

фебруар 03, 2014


Pre nekih mesec i po iz Avon-a narucila sam kremu i masku za lice sa ruzama. Imala sam dovoljno vremena da ih isprobam i da vidim da li mi odgovaraju da bih mogla da vam napisem utiske. Pa ovako:

Avon Naturals maska za lice sa ruzama: Maska dolazi u providnom pakovanju od 75 ml. Gelaste je strukture, i izgleda kao zele puding ili kao dzem od jagode. :) Sadrzi sitne komadice ruze. Ima bas prijatan miris, ne volim toliko miris ruze ali ovaj miris mi uopste ne smeta. Ne zateze lice, tako da mozete slobodno da pricate. Drzi se na licu nekih 15-20 min. Lako se ispire. Kada je skinete, lice vam izgleda bas sveze, mekse i blistavo. U katalogu pise da maska prosvetljuje lice ali ja nista nisam primetila da mi je prosvetlilo. Mislim da taj efekat prosvetljivanja traje  par minuta nakon sto skinete masku i to je to. Pomaze mi da uklonim crvenilo sa lica. Pogodna je za svaki tip koze. U najnovijem katalogu kosta 209 dinara.




***


Avon Naturals krema za lice sa ruzama: Krema takodje dolazi u pakovanju od 75 ml. u beloj plasticnoj kutijici. Roze je boje i ima sitne sljokice u sebi koje se ne primecuju toliko kada se krema namaze na lice. Hidrira kozu i cini je blistavom. Koza je brzo upija i ne sija se. Kao i maska od ruze i krema ima takodje bas prijatan i osvezavajuci miris. Kosta nekih 250 dinara. :)




Da li ste probali ovu masku i kremu za ruzama? Da li imate da mi preporucite neku kremu za izbeljivanje lica? :)

                                                                            Do sledeceg posta, S! :*
Follow my blog with Bloglovin 

You Might Also Like

0 комеntara

Hvala vam na čitanju i na komentarima!

sandralandblog@gmail.com

Subscribe