Posvetljivanje kose cimetom

јул 15, 2015

Cimet, začin dobijen od mirisne kore istoimenog drveta, može da posluži u više svrha kao što su dodaci raznim jelima, smanjenje povišenog nivoa pritiska u krvi, smanjenje težine... Uz to, cimet podsticajno deluje na rad mozga, poboljšava pažnju, radnu memoriju i vizuelni doživljaj. 
Još jedno svojstvo cimeta je i posvetljivanje kose. 
Osim posvetljivanja kose, maska od cimeta hrani vašu kosu, daje joj sjaj i predivan miris.
Ova maska može posvetliti vašu kosu za dve-tri nijanse u zavisnosti od boje kose. 



~ Sastojci koji su vam potrebni za ovu masku su:
-Tri kašike meda
-Tri kašike cimeta
-Tri kašike balzama za kosu
-Po želji dodati ulje za kosu (ja sam dodala Still-ovo kokosovo ulje, najbolje je maslinovo)

Pomešati sve te sastojke i ravnomerno ih četkicom za farbu naneti na mokru kosu. Staviti kesu na glavu i preko držati peškir nekih pola sata. Masku možete držati na kosi oko 5-6 sati, a možete i prespavati sa maskom kao što sam i ja. Ujutru isprati. 


Moje iskustvo:
Mogu vam reći da mi je ova maska dosta posvetlila kosu s obzirom da mi je kosa tamnija sa crvenim pramenovima. Malo je teže skinuti masku zbog sitnih mrvica cimeta koje se teže skidaju, tako da je najbolje upotrebiti češalj. Miris u kosi ostaće vam nekoliko dana. Prva dva dana je baš intenzivan i oseća se, posle se postepeno gubi. Kosa mi je postala mekša, primetila sam da manje opada, i da se slabije masti. Probaću ovu masku ponovo. 


Preporučujem je svima koji žele da posvetle kosu bez ikakvih oštećenja. 
Uz pomoć kuhinjskih sastojaka dobićete fantastičnu masku koja će osvežiti vašu kosu, i posvetliti je za par nijansi. :)

Do sledećeg posta, S! :*

You Might Also Like

6 комеntara

  1. Одговори
    1. Imam farbanu kosu, isprano crvenu, ali bez obzira na to boja mi se dosta posvetlila, uživo se bolje vidi. Ali najbolje se prima na nefarbanoj kosi.. :)

      Избриши
  2. Djurdja Oriflame_porudzbina10. октобар 2015. 17:05

    Ja sam ovo isprobala i vrlo sam zadovoljna. Cak sam i zarazila i drugarice da probaju. 😊

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi da si zadovoljna! :) Ja sam isto preporučila drugaricama i baš su se oduševile rezultatom. :)

      Избриши

Hvala vam na čitanju i na komentarima!

sandralandblog@gmail.com

Subscribe