MODA rumenilo (br. 26) YES OR NO?

јануар 17, 2016


Za MODA kozmetiku sam čula kada se pojavila kod nas na Beogradskom sajmu kozmetike, i posle par recenzija naših blogerki baš mi je privukla pažnju. Takođe, i jako bliska prijateljica me je zainteresovala za njihovu kozmetiku i  posle toliko pozitivnih komentara i recenzija sam odlučila da isprobam za početak njihovo rumenilo koje mi je bilo potrebno u tom trenutku. U planu imam da isprobam i njihove senke koje su neverovatno predivne teksture. :)











Zimi preferiram da nosim hladnije nijanse rumenila, uz tamnije nijanse karmina tako da sam izabrala rumenilo u broju 26. koje je savršeno za moj vampirski ten. :D Rumenilo dolazi u crnom plastičnom pakovanju i sadrži 9g. Jedino što mi se ne sviđa kod pakovanja su slova iliti naziv jer je nakon nekoliko korišćenja počeo da bledi i da se skida, a ja to baš i ne volim kod kozmetičkih proizvoda jer izgledaju nekako neuredno, ali u svakom slučaju to nije mana koja će presuditi mojoj (ne)kupovini proizvoda.  Rumenilo nije previše pigmentovano, tako da nećete preterati sa nanošenjem. Na licu izgleda prirodno i nekako osvežavajuće. Više mi je za dnevne prilike, jer kao što rekoh nije mnogo pigmentovano i napadno, dok se noću slabije vidi. Tekstura im je onako nežna i baršunasta pod prstima. Ne sadrže šljokice, skroz su mat. Nisam sigurna, ali mislim da su i ostale nijanse mat, osim onih terracota rumenila. Postojanost ovog rumenila je oko 5h, posle počinje da bledi. Imajte u obzir da je moja koža mešovita i da puderi i rumenila imaju manju postojanost na mom licu, nego inače ako ih ne fiksiram transparentnim puderom u prahu. :S Uglavnom, još jedna zamerka ovom proizvodu je manja postojanost verovatno zbog svetlije nijanse. Daću šansu i ''tamnijim'' nijansama pa ćemo videti da li će me ipak osvojiti puder jer sam sada u fazonu ''HATE-LOVE''. 
Cena pudera je oko 250 dinara i možete ga pronaću u manjim parfimerijama. U Nišu sam ga kupila u parfimeriji ''PRONTO'' koja se nalazi preko puta hotela Ambasodor.



















Da li ste se susrele do sada sa MODA kozmetikom? Kako vam se čini? :)
Do sledećeg posta, S! :* 

You Might Also Like

0 комеntara

Hvala vam na čitanju i na komentarima!

sandralandblog@gmail.com

Subscribe